10. 9. 2008

Spoveď paničky :Utkvelá predstava vlastniť psa
Na začiatku bola utkvelá predstava vlastniť psa. A keďže sa mi to v detstve vzhľadom na jasné stanovisko rodičov k vyskytovaniu tohoto živočíšneho druhu nepodarilo, a do dospelosti ma utkvelá predstava idylického spolužitia s najlepším priateľom človeka neprešla, prišiel deň, keď som sa posadila k internetu s jasným vyhlásením : " idem nám nájsť psa !!!"

Zdesený manžel radšej ticho sedel a tváril sa neprítomne, dieťa ani netušilo akú pohromu naňho privolávam, mačka tak tá určite niečo tušila, ale ako ma pozná predpokladala, že ma toto úplne šialené nadšenie za pár dní prejde. To som ale nemala zbadať čudný názov
b a s e n j i . Hmhm čo to asi je......otvorím si fotečku.....nech sa na to pozriem...... no...to snáď nie......veď to je ON ! môj pes !







proste láska na prvý pohľad, žili až kým nepomreli. A keď som doma vysvetlovala aký praktický psík to vlastne je, že vôbec nešteká, hára 1x do roka, má kratučkú jemnú srsť o ktorú sa vôbec netreba starať !!! Proste začala som reklamnú kampaň na tému " Pes basenji do každej rodiny"
radšej som sa nezmienila aký aktívny a svojhlavý tento psík je a čo všetko dokáže zlikvidovať
preskočiť, podliezť ako dokáže utiecť....Tento materiál ostal ponechaný v tajnosti až do dňa kedy som objavila to naše úžasné šteňa !!!!!!!!!!!


Žiadne komentáre: