10. 9. 2008

Tak začíname.
Chceli by sme sa s Vami na tomto mieste podelit so zážitkami celej našej rodiny, ktorú Vám týmto predstavujeme.

Zvolila som chronologický pristup, teda predstavovanie od najstaršieho člena rodiny po najmladšieho.









1.Gašty 2. Petra










3. Lujza







4. Maximiliano







5. a to som ja Kipawa



myslime si (aj ked vieme, ze to zdaleka nie je pravda). že hlavou našej rodiny by mal byt manžel, otec, brat.......no proste Gašty. Hlavnou organizačnou zložkou rodiny som ja = manželka, matka a všetko čo je treba , Petra. Tým hlavným vedúcim činiteľom našej rodiny je len 5 ročná osoba, náš syn Max. O vedúcu pozíciu v našej rodine sa delí s tvorom, ktorý dokonale prevrátil všetky akotak zabehané pravidlá, na ktoré sme si zvykli po príchode dieťaťa. Naša psia slečna, basenji -ca Kipawa. A aby sme nazabudli na poslednu členku našej rodinky - Lujzu , jednu z najstarších mačiek v okoli.





































































































Žiadne komentáre: